نور سیاه

ادبی عرفانی طنز وهر چرت و پرت دیگه که بخواهید

نور سیاه

ادبی عرفانی طنز وهر چرت و پرت دیگه که بخواهید

عکس های نیکی کریمی در جشنواره ی کلن آلمان










می گم خوب شد این جشنواره توی آلمان بوده وزود هم تموم شده وگر نه نیکی کرمی...... دیگه خودتون میدونید چیکار میکرد...آره ژست های آنجلینا جولی یا جنی فر لوپز رو میگرفت اون موقع بود که آبروی ایران رو می برد.درموردش نظر بدین احتمالا نظرات شما جالب باشه.

تبریک

 

مهربان پروردگارم!

 به پاسداشت مهرورزی تو،

 روزه گرفتیم و اکنون به نماز فطرت،

 پاک میرویم و در آبی رحمتت روح و جان می شوییم و تن پوش آمرزش بر تن می نماییم.

در این لحظه های سبز استجابت،

 شاخه های نخل آرزو را در دست می گیریم و ظهور موعود آخرین را از تو میخواهیم

 

عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس، بر میهمانان حضرت حق مبارک باد. 

 

 عید رمضــــــان آمد و ماه رمضان رفت

صد شوق که این آمد و صد حیف که آن رفت

 

آره عزیز اینم رفت  می دونی عیب زمان چیه اینه که آرام و بی صدا می گذره بدونه این که متوجه گذر اون بشی یه وقت سر می اندازی که دیگه خیلی دیره هر چه فریاد بزنی دیگه فایده ای ندارد

در اون زمان چیزی که به جای نرسد فریاد است.

میگن هر گلی یه بوی داره پس مراقب باشیم این گلهارو به سادگی از دست ندهیم.

 

آیا میدانید

آیا میدانید چرا باید مدفوع اولاد آدم به این اندازه بد بو ومتعفّن باشد با اینکه همان غذایی را که اولاد آدم می خورد اگر به حیوانات بدهند مدفوعات آنها به این اندازه بد بو نمی باشد؟

چنانچه در قصص الانبیاءونورالمبین از حضرت ابدالعظیم(ع)نقل شده که روزی آن جناب از حضرت امام محمد تقی(ع)همین مطلب راسوال کرد.حضرت فرمودند:حضرت آدم قبل آنکه روح در او دمیده شود چهل روز به روی زمین افتاده بود ولذا شیطان از دهان انسان وارد می شد واز باسن اوبیرون می آمدوازآن جهت در شکم اولاد آدم چنین بوی بد وتعفّنی پیدا شد.

آیا میدانید

آیا میدانید چند نوع آب با گل انسان مخلوط شده است؟

به امر حضرت سبحان چهار قسم از آب بر روی خاک طینت آدم ریخته شده است.

اوّل:آب شیرین واز این جهت آب دهان اولاد آدم شیرین گردیده تاهرغذایی که می خورد در کام او یرین و گوارا باشد و گلوی او دائماً تازه بماند وبه فرو بردن غذا گلوی آن مجروح نگردد وبه علاوه آب دهان در هضم غذا وو طبخ آن در معده تأثیر زیادی دارد.                                       دوّم:آب شور وبه این جهت آب چشم اولاد آدم شور گردیده که چشم آن قسمت زیادش از پیه است وپیه هر چند در آب نمک بماند فاسد نمی گردد.                                                                   سوّم: آب تلخ واز این جهت ترشح گوش اولاد انسان تلخ گردید تا اینکه در وقت خواب حشره ای در گوش ها وارد نگردد.                                                                                           چهارم:آب گندیده واز آن جهت دماغ اولاد آدم همیشه تازه می باشد ودر او آب گندیده وجود ندارد.

صلوات

1.صلوات نا قص

رسول خدا)ص) می فرماید:هر کس برمن صلوات بفرستد ولی بر آل من صلوات نفرستد بوی بهشت به او نخواهد رسید؛در حالی که بوی بهشت از راه پانصد ساله استشمام می شود.

منبع:وسائل الشیعه،ج7،ص203