نور سیاه

ادبی عرفانی طنز وهر چرت و پرت دیگه که بخواهید

نور سیاه

ادبی عرفانی طنز وهر چرت و پرت دیگه که بخواهید

دلنوشته

سلام

امروز دوباره میخام یکمی بنویسم ودر و دلهام رو با شما در میون بزارم وکمی سبک بشم.شاید با خودتون بگید که چرا نمیری با کسی صحبت کنی که سبک بشی؟میدونید آدم این روزها نمیتونه به سایه ی خودشم اعتماد کنه یا نه اصلا همه اونقدر مشکل دارن که کسی وقت نمی کنه به در دلهای من گوش کنه میدونم شما هم فارق از این مشکلات نیستید ولی گفتم که مینویسم تا سبک شم.

خوب زمونه خیلی بدیه من هفته ی پیش اپج شنبه امام رضا طلبید ورفتم مشهد وتا یکشنبه اونجا بودم جای همه شما خالی خدا به شما هم قسمت کنه.هوا خیلی سرد بود وتوی اون سه روز توی مشهد برف میوند البته مدام نه.آخرین شبی که من اونجا بودم هوا به یازده درجه زیر سفر هم رسید که ضدیخ ماشین ها هم یخ زده بود.همین سرما علت اصلی این بود که من یک روز بیشتر توی مشهد بمونم چون ماشینم خراب شد وتا درست بشه یک روز طول کشید.ناگفته نمونه که من تابه حالا مشهد رو انقدر شلوغ ندیده بودم ماروز جمعه ساعت2.30 بامداد رسیدیم اونجا وقتی داخل حرم شدیم جا برامون پیدا نشد و ظهر همون روز هم به خاطر شلوغی نمازمون رو فرادا وزیر زمین حرم در صحن قدس در قبرستان خوندیم. اما بگم از نامردهایی که از شلوغی وسرما سوء استفاده کامل رو انجام میدادن مثلا:کرایه ی ماشین برای طی کردن یک خیابان 500متری یا کمی بیشتر 2000تومان بود،یا کرایه خانه در اطراف حرم به شعاع1 کیلومتر کمتر از شبی 50000تومان نبود.ویا قیمت غذاهایی که در روزهای عادی به قیمت3000 تومان است به5000تومان هم در این روز هارسیده بود.حالا سوا از مسایل مادی و بد رفتاری مردم خود مشهد با مردم زائر باید میبودیت ومیدیدیت که مردم با چه شور واشتیاق عذاداری میکردن توی اون سرما که آدم نمیتونست یک خیابون 500 متری رو پیاده طی کنه مردم کیلوترها سینه زنان یا زنجیر زنان خودشون رو به حرم میرسوندن .چندین وچند کاروان پیاده هم از شهرستان های اطراف برای زیارت وعذاداری اومده بودن.قربون امام رضا برم که هرچی دارم از اونه ،حالا که دارم می نویسم بخدا دلم تنگه حرم قشنگشه و دوست دارم دوباره برم و... . نمی دونم این اتفاق براتون افتاده یا نه.من تا دوسال پیش حد اقل سالیانه 5بار میرفتم مشهد اما امسال هر کاری میکردم که برم مشهد نمیشد .تصمیم گرفتم که کمی بیشتر از اعمالم مراقبت کنم وحواسم رو بیشتر جمع اعمالم کنم دو ماه این کار رو کردم و حالا دستمزد خودم رو از خدا گرفتم وچه دستمزد خوبی بود کاش بازم خدا به من دستمزد بده ای کاش خدا کربلا رو هم بهمون قسمت کنه تورو بخدا برام دعا کنید. بیایید کمی به خودمون بیایم وبعضی موقع ها خودمون رو انالیز کنیم وببینیم چقدر بنده ی خوبی برای خدا بودیم بیایید گناهامون رو یکی یکی ترک کنیم وتوبه کنیم وسعی کنیم دیگه طرفشون نریم خدا هم صبری داره وای به اون روزی که صبرش نسبت به ما تموم بشه اون موقعست که دیگه هر چقدر هم توبه کنیم وبزنیم توی سرمون دیگه خدا نمیبخشه .پس از خدا توفیق ترک گناه وآزاد شدن از شر شیطون رو بخوایم . خوب خیلی موعظه کردم برام دعا کنید وسعی گپکنید روی حرفهام فکر کنید.هیچ وقت نا امید وناراحت نشید چون ناراحتی ونا امیدی برای آدمهای اهل دنیا ومادیه آدمی که خداروداشته باشه نه ناراحت میشه نه نا امید. موفق باشی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد