نور سیاه

ادبی عرفانی طنز وهر چرت و پرت دیگه که بخواهید

نور سیاه

ادبی عرفانی طنز وهر چرت و پرت دیگه که بخواهید

بهتر زندگی کنیم

بهتر زندگی کنیم.

1-پوست گرفتن وخرد کردن سیر باعث چسبندگی دست ها می شود.برای جلوگیری از این مشکل حبه های زیر را ابتدا دو دقیقه در آب جوش وسپس در آب سرد بگذارید وبعد آن را پوست بگیرید.

2-اگر از اختلال خواب رنج می برید از مصرف تنقلات بویژه تخمه ،آجیل وچیپس در هنگام شب بپرهیزید.

3-همواره نشاط خود را حفظ کنید وبه یاد داشته باشید که افراد با روحیه کمتر به بیماری ها دچار می شوند وبهتر از سایرین از عهده ی مشکلات زندگی بر می آیند.

4-مصرف روزانه 500 میلی گرم از ویتامین سی باعث کاهش مدت سرماخوردگی افراد شده ومصرف غذا ونوشیدنی های دارای این ویتامین به افراد سرماخورده توصیه می شود.

5-مواد غذایی که به صورت منجمد نگهداری شده پس از خروج از انجماد آمادگی بیشتری برای فساد از مواد تازه دارند و باید ترتیبی داده شود که به سرعت مصرف شوند.

6-بهترین سن برای درمان تنبلی چشم زیر پنج سالگی است از این رو اگر کودک چهار تاشش ساله دارید برای سنجش بینایی او به پایگاه های سنجش بینایی مراجعه کنید.

7-خاکوبی،حجامت وجراحی های سرپایی که افراد غیر مسئول انجام می دهند از راههای مهم انتقال ویروس هپاتیت ب وث هستند.

8-جوانان با شرکت در کلاسهای مشاوره قبل از ازدواج وتنظیم خانواده می توانند زندگی سالم ومناسبی برای فرزندان وخانواده ی خود فراهم کنند.

9-اثر انگشت بچه ها بر روی صفحه ی تلویزیون منظره ی زیبایی را بوجود می آورد.تلویزیون را در هنگام تمیز کردن خاموش کنید.ابتدا با یک دستمال خشک غبار آن را بگیرید،و سپس با پنبه ی آغشته به محلول آب و الکل صفحه تلویزیون را تمیز کنید.الکل لکه های چرب واثر انگشت را بر طرف می کند.

10-چاقی، تغذیه ی نامناسب وعدم فعالیت جسمی امهمترین عوامل طبیعی موثر در ایجاد دیابت است.

11-چای سبز برای مقابله با افسردگی مفید است پژوهشگران ژاپنی در تحقیقات جدید خود نشان داده اند که مردان یا زنانی که در روز یک یا چند فنجان چای سبز می نوشند، کمتر دچار احساس پیری وافسردگی می شوند.

12-سال اول ازدواج بهترین زمان انجام تست پاپ اسمیر است این تست باید در کلیه ی زنان از زمانی که از نظر جنسی فعال شده اند هر سال یک بار انجام گیرد.اولین سال بعد از ازدواج بهترین زمان برای انجام این تست است وبعد از آن انجام سالیانه ی این تست توصیه می شود.که در صورت وجود سه تست متوالی سالانه طبیعی وعدم مواجهه با عوامل خطرزا می توان فواصل تست مزبور را به دو یا سه سال افزایش داد.

13-از مصرف داروهای خود در مقابل کودکان خود داری کنید.

14-کودکان یک تا شش سال پر خطر ترین گروه سنی از نظر بروز مسمویت ها اند آنها معمولا از رفتار بزرگسالان تقلید می کنند،بگونه ای که ممکن است این فرزندان دور از چشم والدین از داروهای آنها مصرف کنند.

15-کارمندان روز مزد از کارمندان حقوق بگیر شادتر هستند افرادی که در ازای هر ساعت حقوق می گیرند ارتباط قوی تری بین درآمد وشادی نشان می دهند در حالی که این روحیه ی شاد در کارمندانی که ناچار هستند برای گرفتن حقوق کامل زمان مشخص را حتما در محل کار حضور داشته باشند وجود ندارد.

16-محققا می گویند:کودکانی که در شب هشت ساعت یا کمتر می خوابند بیشتر مستعد افزایش قند خون که یک پیش نشانگر فشار خون است،هستند.یافته ها نشان می دهند که همانند بزرگسالان خواب مناسب به کودکان کمک می کند تا وزن سالم و سطح مناسب قند خون خود را حفظ کنند.                                                                                                                                                                                         

نظرات 1 + ارسال نظر
mohsen شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://tinyurl.com/y97ry5r

سلام خوبی ؟
تو هم میخوای ؟
پس بیا تو با هات کار دارم !!!
میدونم که خوشحال میشی !!!
این پیشنهاد منه !!! شانس یکبار در آدمو میزنه
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد