نور سیاه

ادبی عرفانی طنز وهر چرت و پرت دیگه که بخواهید

نور سیاه

ادبی عرفانی طنز وهر چرت و پرت دیگه که بخواهید

نکاتی برای بهتر زندگی کردن

  سلام دوستان من از امروز هر یک روز در میون ۱۰مطلب در مورد نکاتی برای بهتر زندگی کردن براتون میزارم امیدوارم روی هر کدوم از این سخن ها خوب فکر کنید وتو زندگی تون بکار ببندید امیدوارم خوشتون بیاد قربونتون.

1.هیچ دلی نیست که در پی آرزوهایش باشد و رنج نبرد. 

2.اگر تیغ نباشد هرگز به لطافت ونرمی گلبرگهای گل سرخ پی نمی بری. 

3.انسان بزرگ به فکر صفات خویش است و مرد پست وخوار به فکر جاه ومقام خود

4.وجود هر مشکل برای ما حضور یک معلم ودر نتیجه یک تجربه مفید است. 

5.برای نور افشانی دو راه وجود دارد شمع باشید یا آینه ای که نو را باز می تاباند. 

6.قیمت تن به جان است وقیمت دل به ایمان. 

7.آرزو،سخت ترین بیماری و جسم،سرچشمه ی غم هاست.خود را فرسوده هر آرزو نکنید

8.کسی که گوهر شناس نیست،با او معامله ومراوده کردن،رنج بسیار دارد. 

9.هرگز ریسمان امید را رها مکن. 

10.رمز موفقیت آن است که کارهای معمولی را به شکلی ارزشمند انجام دهید. 

 

راستی نظر یادتون نره من منتظرم .

نظرات 2 + ارسال نظر
اجادسا سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی شما هم وبلاگ قشنگی دارید من شما رو لینک کردم
بازم به ما سر بزنید
سبز باشی

اجادسا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام دوست من خوبی
مرسی از نکاته به جات خیلی واسم مفید بود
امواج زندگی را با آغوش باز پذیرا باش حتی اگر تو را گاهی به قعر دریا ببرد آن ماهی که همیشه بر سطح آب میبینی مرده است
من آپم یه سر بیا ترانه ای که قولش و داده بودم و گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد